Visa ett inlägg
Oläst 2018-07-08, 07:10 #25
SupreX SupreX är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2017
SupreX SupreX är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2017
Citat:
Ursprungligen postat av wave media Visa inlägg
Jag förstår. Men jag pratar inte om off page, utan on page. För det behöver du ingen budget, utan endast kunskap om basic seo.

Det var absolut inte meningen att hacka på dig. Men din sida har stora SEO misstag, så även om du erbjuder gratis hjälp, om du inte har basic SEO kunskap, så kommer du bara skada de du försöker hjälpa.

Men jag önskar dig ett sott lycka till med ditt företag, och tycker du ska hålla dig till det du är bra på =)
Finns så mycket oseriösa aktörer... De som anlitar såna här killar skulle (gissningsvis) kunna bli förbannade. Man vill inte samarbeta med en besserwisser som tror att han kan allt och samtidigt inte förstår sina egna fel och brister. En sån kille jobbade jag med i julas... Man blir bara irriterad. Det borde egentligen krävas licens för att få pyssla med SEO. Men branschen är väl för liten för att frågan ens skulle kunna uppmärksammas.

Men för övrigt vad gäller punkten med alt taggar så är inte just det nödvändigt... Kollade i en artikel på Moz.com om "position zero" som låg 1:a på Google... Många bilder men INGA alt taggar. Nu är ju förvisso Moz.com en väldigt stark sida i övrigt men ändå...

Senast redigerad av SupreX den 2018-07-08 klockan 07:14
SupreX är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat