Visa ett inlägg
Oläst 2018-07-04, 13:46 #21
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 72
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 72
Citat:
Ursprungligen postat av Malmö Cloud Visa inlägg
du säger att jag inte rankar nummer 1 väl klart jag gör när du tittar på sökresultaten här https://bit.ly/2IOH3uL
Jag har aldrig sagt att du inte rankar på första plats? Jag säger att det är ett dåligt sökord och att det är en del av ditt företagsnamn, och att det vore konstigt om du inte rankar etta på det.

Nu går du från änmet. Det jag frågade var varför du har så många misstag på din sida? Och varför du inte tycker att det är viktigt att se över språket och fixa alla stavfel?


Citat:
Ursprungligen postat av Malmö Cloud Visa inlägg
Personlingen gillar jag inte såna program, speciellt gratisversioner, men det första jag ser på den du skickade är:
Citat:
39
Serious room for improvement.
The more HTTP requests your website makes, the slower it becomes. Combine files to minimize the number of requests made.
Kollade du själv?
Citat:
Ursprungligen postat av Malmö Cloud Visa inlägg

Vilken sida har du och vilken ranka du för?
Jag har ingen sida, jag jobbar som seo manager inom iGaming. De sidor jag driver rankar för mycket svårare sökord men där är SEO och länkbygge mycker mer komplex när det kommer till att ranka såna sidor.


Det jag syftade på, för att åretgå till ämnet är att du har många fundamentala fel på din sida. Och du erbjuder SEO till andra.

En vanlig argument jag får höra här är att folk inte har tid och att de hellre satsar på kundernas sidor. Fast det håller inte! Det är inte svårt, om man vet vad man gör. Hur många av de ståra, etablerade företag hade kunnat säga så? Varför hittar inte inte såna fel på deras sidor, eller stavfel? Har ni verkligen så mycket mer än de att göra?
wave media är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat