Visa ett inlägg
Oläst 2018-05-17, 18:36 #1
Stefan Johanssons avatar
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Stefan Johansson Stefan Johansson är inte uppkopplad
Medlem
Stefan Johanssons avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 162
Standard Sajt för domäner som droppas

Hej!

Sedan i vintras har jag till och från slipat på en sajt för att kartlägga domäner som droppas, och skulle nu gärna vilja ha lite feedback på den.

Det finns ju ett gäng sajter som listar utgående domäner, men jag har försökt bygga denna sajt så att det skall vara så enkelt och intuitivt som möjligt att bläddra och söka i droplistorna. Sajten läser även in en mindre delmängd .COM-domäner som kommer att droppas (det är dock ganska snabba puckar för .COM, pga. annat förfarande). Sajten listar även inlänkar samt sökvolym för en del domäner.

Detta är sajten: https://www.domaining.se

Jag har lagt upp ett demo-konto som ger tillgång till alla utgående domäner samt frisläppta domäner för tio dagar tillbaka, demo-kontot kommer att vara aktivt i tre dagar från och med idag.
E-post: [email protected]
Lösenord: demodemo

Jag är medveten om att sajten inte är så trevlig att använda på mobilen, bl.a. pga. ganska maffiga tabeller, men jag bygger den inte mobile first så det får vara så. Jag är mest intresserad av feedback kring funktionalitet, användbarhet och om ni tycker att sajten tillför något värde. I nuläget står jag i valet och kvalet om jag enbart skall använda sajten internt.

Stort tack på förhand, all feedback uppskattas enormt!
Stefan
Stefan Johansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat