Citat:
Ursprungligen postat av wave media
Tagen på sängen av vad? Jag skrev att det räcker att du skickar dina företagsuppgifter för att du ska få betalning, och du pratade om att du kontaktat landets myndigheter för att få ut rätt papper. Om du skickar fakturor till dina andra kunder så har du väl redan dina uppgifter? Eller måste man ställa frågor till dig som till ett litet barn för att du ska förstå?
Men du kan ha rätt. Jag skickade mina uppgifter till de, som jag gör till alla andra jag fakturerar för mina tjänster och det var inga problem. Men vi får vänta på en bekräftelse från de att det även krävs A1 dokument också. I så fall har du rätt, det är ganska dåligt av de.
|
Jag förstår inte ens vad du gaggar om i slutet. Att du inte kan urskilja "de" och "dem" gör det ännu svårare att förstå vad du vill få sagt.
Bara för att du bor i en sliten lägenhet, som du inte ens äger, i Hägersten behöver du inte ta ut din frustration här. Det känns väl ganska sorgligt att på ålderns höst sitta och hetsa folk över nätet, inte sant? Ta ut din livsfrustration någon annanstans.
Allt jag har sagt stämmer. Allt du har sagt stämmer inte. Jag vidhåller mitt initiala inlägg om hur det fungerar gällande A1-dokument. Du kan fortsätta sprida din sorgsna dynga med en massa påhitt och en dryg attityd.
@elofsson, absolut. Allt är klart hur det fungerar, och mitt sista inlägg var enbart ett tips till folk som bor i utlandet eller som ska flytta utomlands. Så att de slipper googla och kontakta olika instanser för att få svar. Det var alltså inte menat som ett hån eller kritik mot Adrecord.
Detta blir mitt sista inlägg i ärendet, på din förfrågan.
Fortsatt trevlig dag.