Visa ett inlägg
Oläst 2018-04-17, 12:33 #117
Herrolov Herrolov är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 14
Herrolov Herrolov är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av wave media Visa inlägg
Nämn gärna de företag? Jag menar allvar jag vill gärna promota deras tjänster.

Vet ej vad det är för fel på dig, men även du bör ju förstå att ett företag INTE kan betala ut ersättning för en tjänst till en privatperson bara så där, utan att redovisa det. Det är ju olagligt.

Jag har sagt flera ggr att du ka nskicka dina företagsuppgifter och du har inte sagt att du inte har ett företag, utan att det är krångligt att få fram uppgifter i byn du bor i. Så ja, du undviket svara på den frågan indirekt.

Bevisa vad, försök inte krångå det. Skicka in dina företaguppgifter, gör rätt för dig och de komme betala ut pengarna. Det är inte svårare än så.
Återigen - citera där någon har frågat mig om jag har ett företag.

Du har ingen aning om jag har ett företag, sole proprietorship eller kör som privatperson.

Baserat på din okunnighet och ditt sätt att skriva så antar jag att du är väldigt ung. Eller ensam. Men jag har sagt till dig, att det inte räcker att skicka "företagsuppgifter", du behöver ett A1-dokument. Hur svårt är det att förstå?

Allt du gör är att sprida lögner, anklaga och ha en allmänt arrogant attityd. Att du dessutom fortsätter trots att du har blivit "tagen på sängen" visar ju vilken bristande karaktär du besitter.
Herrolov är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat