Visa ett inlägg
Oläst 2016-12-29, 11:10 #6
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2010
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2010
Jag tycker Specter fungerar helt OK.

Angående samlingsplocklistor så är det något Specter har sagt kommer åtgärdas. Kan du inte tills vidare skriva ut samlingsplocklistor från din ehandelsplattform? Vi ville exempelvis ha med produktbilder på våra plocklistor och då fixade vi detta själva utanför Specter.

Det enda jag inte gillar i Specter är:
1. Om man använder Klarna och ska kreditera en order så måste man göra det både i Specter och Klarna. Det tar alltså 30 sekunder extra vilket inte är hela världen.
2. När man snabblevererar en order så scannar man plocklistan och trycker enter 2 gånger (leveranssida först och sedan faktureringssidan). Det borde räcka med att scanna utan att behöva trycka enter. Detta kan lösas med två checkrutor på snabbleveranssidan (visa leveranssida och visa faktureringssida) som styr om man ska se dessa två sidor eller inte. Huruvida checkrutorna ska vara förbockade eller inte styrs via två inställning i "Systeminställningar".

Ovan punkter är för oss småsaker och jag vet att det inte finns något annat system som kan lösa det bättre (utan att kosta skjortan).
MagnusJohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat