Visa ett inlägg
Oläst 2016-11-02, 19:52 #95
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Tycker tråden har spårat ur ganska mycket och mycket har ändrats sedan jag startade tråden.

När jag startade tråden ville jag ha ett samarbete för en verksamhet i Sverige, men så är inte fallet nu och verksamheten omfattar mycket mer.

Har också dragit igång företag i Malta redan.

Bara så alla vet, så söker jag inte efter samarbete längre. Finns flera intresserade som jag fortsätter diskutera med över PM.

Skulle det bli så att jag skriver på avtal med någon som blir delägare så kommer också diskussionerna kring samarbetet upphöra med alla andra.

Om jag får ett rättvis erbjudande snarast från någon jag redan diskuterar med kommer jag ha delägare i verksamheten/företaget.

Annars är jag nästan igång ändå då kör jag bara igång ensam redan nästa vecka.

Tackar alla som visat intresse, kul att se så många motiverade entreprenörer på forumet och jag hoppas verkligen att alla lyckas nå sina mål. Visst det kan vara kämpigt, men allt är möjligt Rom byggdes inte över en dag.

Läste en bok en gång i tiden: "The Jewish Secret of Wealth: According to the Torah, Talmud & Zohar"

En bit från boken har varit extremt inspirerande för mig som entreprenör och person vilket jag tänker på ofta och det står ungefär så här:
"God will reward a man for each and every drop of sweat he had to endure while planting the seed"

Här har ni boken om ni är intresserade, tycker den var väldigt motiverande:
https://www.amazon.com/Jewish-Secret.../dp/B007WU6LKO

Tack igen!
Lindalicious är inte uppkopplad