Visa ett inlägg
Oläst 2016-10-26, 22:06 #3
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2015
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
GRLs avatar

Reg.datum: Aug 2015
Citat:
Ursprungligen postat av Advocacy Visa inlägg
Orkade inte utveckla sist, men du missförstår mitt svar (och är extremt defensiv, vilket antagligen förklaras av din signatur). Jag snackade inte ner gTLDs i sig, vilket jag iofs gör dagligdags också, utan jag hänvisade till själva fenomenet som du skrev om - nämligen "frisläppandet" av dessa domännamn, av unireg aka F.S. Jag rekommenderar dig att läsa mer om processen bakom skapandet av alla nya ändelser, samt hur det ser ut nu, några år efter.

Jag kan inte bry mig mindre vilket suffix ett domännamn har, jag bryr mig om värdet.

Nja, jag är inte "extremt defensiv" mer än reagerar på att du skrev "men du verkar inte riktigt kunna ta till dig det" som enbart kan tolkas negativt från din sida.

Och givetvis tycker jag om dem nya ändelserna som du ser i min signatur då jag ser värdet i att ha ett domännamn typ pelles.pizza istället för pellespizza.se i en företagares marknadsföring, ungefär som jag såg utvecklingen gick framåt från Windows 3.1 till windows95 engång i tiden vilket gjorde att jag köpte min första dator 1994 och varit "hooked" sen dess.

Utvecklingen går härligt nog framåt hela tiden inom alla områdena i livet.

.
GRL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat