Visa ett inlägg
Oläst 2016-10-02, 18:29 #10
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Citat:
Ursprungligen postat av erebos Visa inlägg
Eftersom att ingen får göra egenreklam så kan man ju inte hitta nått nytt värt att haka på. Konstigt eftersom att det är ett forum som skulle passa för att dela med sej av lönande saker på webben, spelar det nån roll om det är aff.länkat? Ingrip bara mot spam i så fall.

Fattar tanken med sexmånadersregel på domänforumet men om man kollar kvalitén på det som finns där ändå så kunde den lika väl slopas.
Har man en bra domän som är intressant och värd pengar så går den iväg på sedo eller på annat sätt innan den passerar WNs sexmånadersgräns, resultatet är att inga bra domäner kommer att hamna här i forumet.
Det var någon som nämnde afflänkar, om man nu vill det kan man väl ha vilken hemsida man vill i sin signatur?

Har sett att en del har hemsida på signaturen.

Håller med om domäner, har man ett bra namn bör 6 månaders regeln slopas för annonser, forumet skulle bli mer aktiv med fler köp och sälj inlägg.

Fick jag bestämma skulle jag skapa en kategori som heter "marknadsplats" och under det ha 3-5 sub-kategorier för tjänster, domäner, hemsidor och liknande.
Samt jag skulle ta betalt för varje inlägg i marknadsplatsen, kanske inte mycket men $5 via paypal per annons/inlägg till admin är väl bra, att det kostar lite skulle också höja kvaliten på marknadsplatsen.
Lindalicious är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat