Visa ett inlägg
Oläst 2016-10-02, 13:39 #3
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit Visa inlägg
Word. Gäller även undertecknat som skrivit tusentals inlägg, men raderat svaret innan jag tryckt på skicka.
Finns en del bra i forumet som alltid är hjälpsamma, finns också fåtal som tror sig vara över andra medlemmar och behandlar alla andra som nybörjare.

Det alla borde förstå och tänka på är att hur många inlägg man har och när man blev medlem i denna forum har INGET att göra med hur mycket erfarenhet man har och hur framgångsrik man är.

Kände en som var mycket framgångsrik hade över 300milj. på banken, han hade inte ens 150 inlägg på ett annat ehandels forum då han inte hade tid att slösa och behövde fokusera på verksamheten.

Man bör alltid respektera andra och inte tro att någon annan kan mindre.

Själv är jag dålig på offline företagande och bokföring, men extremt bra på andra områden. Att man inte kan mycket om ett område som bokföring gör mig inte till "nybörjare" på ehandel.

Tror knappast att Bill Gates och Steve Jobs var duktiga på bokföring då dem hoppade av skolan.

Vi har alla något att lära av varandra, ingen här kan allt om allting.

Positiv kritik är bra, men man bör aldrig kritisera andra som bränsle för sitt eget ego.
Lindalicious är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat