Visa ett inlägg
Oläst 2016-09-03, 07:04 #10
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmuzze Visa inlägg
Är också nyfiken hur det gått!
Jag tror inte jag har formulerat mig rätt i början av det här tråden, plus att mycket har skett sedan jag startade denna tråd.

Det har aldrig handlat om något nytt som innebär mycket risk, det är expansion på något jag arbetat med länge det gäller. Det gäller inte endast Sverige nu men många rikare länder/språk som jag vet köper mycket av erfarenhet samt globalt/engelska.

Det har redan gått bra från början, expansionen innebär bara mera intäkter och i mitt fall mindre utgifter på nuvarande inkomster.

Tror formuleringen blev helt fel i början vilket ledde till missförstånd om att det var något nytt och riskfyllt, det har alltid handlat om expansion på något som redan går bra.

Just nu går det bättre än jag tänkt har gjort några stora överrenskommelser så blir andra störst i världen ganska omgående, sedan tar det inte ens 5 år tills man erövrat världen så det skriker om det (snacka om ambition

Är faktist på startskedet men dealen jag gjort plus allt jag redan har klart som grund garanterar att konkurrensen inte har en chans. Det är 10 års arbete det rör sig om plus erfarenhet plus att marknadsföringen är redan igång (kontakter/vänner), så ganska kört för konkurrenterna (tycker lite synd om dem

Men men, väntar just nu på en potentiell samarbetspartner från denna forum som vill ha andelar i företaget, kommer han med ett rättvis bud innnan jag är igång så kommer jag ha ett partner som äger andelar i Malta bolaget och allt under det, annars kör jag bara igång ensam. Kan komma igång imorgon om jag så vill men väntar på ett betallösning i Sverige just nu som är sista skedet. Då jag helst inte vill ha miljoner liggande i ett utländskt företag som kan skapa till problem genom att inte betala ut det man tjänat, braintree hade varit ett bra alternativ men vad jag förstår kan dem låsa konton och hålla i pengarna och det vore katastrof, så jobbar med företag man kan lita på i Sverige.

Senast redigerad av Lindalicious den 2016-09-03 klockan 07:18
Lindalicious är inte uppkopplad