Citat:
Ursprungligen postat av digiArt
Det är nog en generationsfråga, jag har hängt här ett tag. I början var jag mer aktiv, men kvaliteten har åkt ner stadigt i trådar. Idag verkar det mest vara köp och sälj av domäner.
Lindalicious är nog den mest friska fläkt som dykt upp på sistone, väldigt ifrågasatt i starten (vilket verkar vara symptomatiskt, ifrågasättande av de som faktiskt vill någonstans och har en framåt inställning). Nu verkar det rulla för henne, grattis!
Mindre ifrågasättande och mer nyfikenhet tror jag skulle ge positivt utfall. Men tyvärr är det nog att hoppas för mycket.
|
Åh tack
I början deltog jag i forumet mer som en hobby, men nu på senare tid har jag ändrat helt och hållet på hur jag tänker kring affärer på internet.
Bland annat att man får behandla online företag precis som ett riktigt offline företag om man vill lyckas stort. Visst man kan vara affiliate, man kan ha några produkter själv eller så kan man köra med adsense.
Men någonstans på vägen märker man att det är små saker man jagat runt i cirklar och man tar steget att göra något stort som håller i längden. Vet inte om det har med erfarenhet att göra, men på senare tid har jag börjat tänka stort och planera långsiktigt.
Jag personligen vill tacka Patrikweb, har man frågor om Malta eller företagande så dyker han alltid upp och hjälper till med svar.
Att det inte finns mer inlägg i forumet tror jag det beror på att vi alla har erfarenhet inom olika områden, jag är till exempel ganska dålig på offline företagande men på andra områden är jag bland dem bästa i världen kunskapsmässigt.
Det där med moderatorer vet jag inte har inte sett att dem gjort något fel.