Visa ett inlägg
Oläst 2016-09-01, 17:02 #6
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2013
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Dec 2013
Det finns många förändringar man önskar WN: Tycker att sidans forumkategorier och forumregler kan uppdateras en hel del. Dessutom kan moderatorerna bytas ut.

Dessutom finns det en hel del oärliga användare här på sidan (tänker inte name-droppa någon) som gör att man själv inte vill vara lika aktiv som man en gång varit.
---------------
Svaren på trådar håller generellt sett låg kvalité och många trådar får inte mer än 3-4 svar per inlägg.

Den här frågan har vart uppe tidigare fast förra året tror jag det var; varpå moderatorerna hävdade att det är fler folk än någonsin som använder sidan. Möjligtvis fler bottar; men inte fler människor.

---------------
Var ju någon som ville byta användarnamn; tråden har legat där sedan: 2016-08-16, 18:01.

Forumet lyser ju med sin frånvaro om inte ens moderatorerna bryr sig längre.
---------------
För ett tag sedan fick jag ett inlägg till en tråd borttagen som faktiskt tillförde diskussion kring ämnet.

Tråden handlade om en domän; varpå jag först påpekade att tråden låg i fel kategori. Men sedan gav jag min egna input på huruvida jag tror domänen kan få ett värde i framtiden eller ej.

Jag skrev direkt till moderatorn och har ännu inte fått svar; trots att han vart inne flera gånger sedan jag skickade meddelandet.

--------------
Sedan har man stött på ett gäng eventuella affärspartners på den här sidan och när allt är fixat från min sida så har de bara struntat i sin sida av affären.

Jag tror inte affiliate-marknadsföring dött ut. Det finns massvis med användningsområden som ännu inte nyttjas till fullo och man kan göra det på ett mer elegant sett.

Dock som aram påpekar så är det väl större kontroll på kvaliteten på sidan av Google, Bing och andra sökmotorer.

WN kan få sig ett lyft på alla sätt; kanske krävs ett helt nytt omarbetat forum med nya moderatorer och fler forumkategorier som också lockar nya medlemmar.

Men framförallt behöver man jobba på förtroendet för det här forumet. Jag menar; jag litar hellre på en random-flashbackare än någon jag sett i 40 trådar här på WN och det säger ganska mycket.

Hur som helst så kollar jag fortfarande in här på sidan dagligen för att jag blir glad av folk som faktiskt brinner och respekterar entreprenörskap som det i faktiskt slutändan handlar om.

Men som svar på vad jag använder i stället (25 år) är det främst sociala nätverk (inte facebook, twitter eller liknande). Dock vet jag inte om jag klassas som den yngre generationen längre.
x264 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat