Visa ett inlägg
Oläst 2016-07-15, 20:20 #6
dAEks avatar
dAEk dAEk är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2006
dAEk dAEk är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
dAEks avatar

Reg.datum: Dec 2006
Jag är ingen nybörjare men heller inte nån som kör eget. Däremot har jag ganska mycket erfarenhet av branschen och livet (eller ja, jag har ju levt 37 år iaf ) så jag tror mig veta vad som funkar.

Hur många sajter har man inte sett komma upp som en sol och ned som en pannkaka? På nätet är det stenhård konkurrens och precis som jag skrev förut måste du ha ett intresse för det du gör, annars kommer du bli omsprungen och hamna i en nedåtgående trend. Det är inte precis gratis (räknat i tid) att driva sajter. Och denna någon med sitt intresse vet vad användarna vill ha eftersom han/hon mer eller mindre redan bär den hatten. En sådan person kommer hitta nya funktioner, lösningar och genrer som användarna vill ha, vilket man utan brinnande intresse bara kan svara reaktivt på - om man har motivationen. Med tiden brukar den dö om man saknar intresse... Så i grund och botten kommer ens användare vara de som ännu inte hittat bättre alternativ men du kanske är fine med det?

Om man ska lägga ned tid på något, är det inte bättre att det är roligt? Visst kan det vara lönsamt att försöka hitta morgondagens nästa heta grej men hur kul är det i långa loppet? En del trender kommer slå, andra inte. Vill man sitta där med en massa investerad tid för nåt man inte ens tyckte var intressant och i många fall medioker ROI? Men det är jag det. Du kanske funkar annorlunda. I så fall ska du inte lyssna på mig.
dAEk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat