Visa ett inlägg
Oläst 2016-03-26, 16:10 #2
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Och angående 25% som jag vill ge bort för hjälpen...

Visst jag förstår att till och med 10% eller 5% är bra erbjudanden, men jag vill att personen i fråga verkligen hjälper till och inte bara gör ett snabb jobb av det hela. Jag tror ju mer pengar personen i fråga kan tjäna på samarbete desto mer involverad och engagerad blir denna i företaget.

7,5 miljoner eller 10 miljoner, är inte större skillnad för mig. Att ge bort 25% blir min garanti på att allt går rätt och bra till, som resultat av det tjänar företaget och jag mer också.

Jag tror på bra belöning, gillar till exempel att locka folk som jobbar för mig med bonusar om jobbet är utfört riktigt bra och som resultat tjänar jag mer eftersom kvaliten blir mycket högre.

Det är ganska logisk egentligen varför jag är så "generös", tror personen i fråga att denna kommer att tjäna riktigt bra om denna gör bra ifrån sig är det bara extremt positivt för mig och för företaget.

Jo jag är medveten om att de flesta tänker "jag jag jag" men så tänker inte jag, jag vill belöna alla som är delaktiga i min framgång eftersom jag inte hade klarat av det utan deras hjälp (tacksamhet).

Senast redigerad av Lindalicious den 2016-03-26 klockan 16:16
Lindalicious är inte uppkopplad