Visa ett inlägg
Oläst 2016-03-26, 10:04 #3
Lidback85s avatar
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
Lidback85s avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av naak2803 Visa inlägg
Hej,
det är så att jag hade ett Telenorkontaktkort som var kopplat till WyWallet. Den har jag endast använd som extra telefon för att tex ta emot samtal (facetime) och göra betalningar online med då å då.

Efter 6 månaders inaktivitet så märker jag nu att det nu står "ingen service" längst upp i statusbaren i telefonen.

När jag ringer numret kommer jag till en person som har fått mitt gamla nummer. Är det inte lite dåligt ut säkerhetsperspektiv??? att bara ge ut mitt nummer till en annan person...

för att testa säkerheten... så testade jag givetvis att köpas saker och betala med wywallet med samma nummer och vipps så gick köpet igenom... :S

jag har nu fått hem grejerna men jag antar att fakturan blir en överraskning till den nya innehavaren... hur tänkte Telenor här egentligen??
Varför ringer du dom inte och frågar istället? Mycket enklare med direktkontakt, än att ställa frågan på ett forum. 020-222 222, öppet dygnet runt enligt telenors sida.
Lidback85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat