Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Ibland kan en order gå sönder, vi jobbar med IT, saker och ting fungerar inte alltid till 100%. Du får gärna skicka mig vilken domän det gäller om den mot förmodan fortfarande inte är registrerad.
Mvh, Fredrik
|
Ibland absolut, men om du kollar mina inlägg så ser du att det händer lite väl ofta. Då blir jag tvungen att lägga ner min tid för att fixa problemet, och det är rätt så irriterande att behöva göra det varje gång.
Igår gick det inte alls att betala om man inte kontaktade er suppert så dom kunde lägga in order manuellt, idag gick det att betala, men sen måste man kontakta er för att order ska gå igenom ändå, för det blir nåt "fel" i er system.
Eller till exempel här, när er kundtjänst hävdat att det är olika priser på .com domän beroende på namnet på domänen :/
http://www.wn.se/t1066237.html
Som du förstår så är det lite irriterande att behöva förklara för er support att det är samma priser på alla .com domäner som registrerar, då det inte är frågan om premiumdomäner. Det är någon dom borde veta, det känns som en av grunderna i deras jobb. Ni kanske borde sparka alla i Stockholm, och kika på att outsorca till Indien, där har dom nog grundkunskapen i alla fall.