Citat:
Ursprungligen postat av SvanteH
Snygg sida, gör den lättanvänd så att andra sidor får lite konkurrens 
|
Är den svåranvänd? Utveckla gärna
Citat:
Hade bytt typsnitt om jag vore du. Ex hur det skulle kunna se ut med Calibri (finns ju Open Sans osv): http://imgur.com/kD00Zdu
|
Satt med ett par sans-serifer först, men tyckte själv denna serif fonten gjorde sig bättre. Smaken är som baken antar jag, kanske ska dra av ett A/B test på detta också
Citat:
Tycker det borde vara tydligare call-to-action knappar på de olika objekten. Kanske en flytade högermeny med saker som "Detaljer, Vidare till objektets hemsida".
|
Gutt! Detta lär jag verkligen se till kommer in, knapparna längst ner är inget vidare tbh.
Citat:
Sök lägenhet bör leda till en vy där du kan filtrera på de olika objekten i stället för registrering. Eller om det nu är tänkt att du måste vara registrerad så kan du visa upp en splash-sida som förklarar varför du bör bli medlem med lite bilder på vad du får tillgång till.
|
Rimligt, håller till viss del med, ska tänka över saken.
Citat:
Toppmenyn för Hyreslägenheter känns lite spretig. Det är bra att de viktigaste områdena ligger i toppen men hade kanske endast haft Stockholm/Göteborg/Malmö och om du bara trycker på Hyreslägenheter så kommer du till en sida där du kan välja vilket/vilka områden exakt.
|
Du är den andra av 2 som sagt menyn känns halvdan. Får nog ta en vända till med den. Dock lär jag inte banta ner antalet då de ligger där ur ren SEO synpunkt. Hade en plan att placera de i en footer container tidigare, men vettefan, svårt att få det snyggt. De passade helt enkelt bättre in i menyn.
Citat:
Petigheter: När du går in på ett objekt så behövs inte padding ovanför h1an utan om du sätter 0px så blir det mer utrymme för innehåll, speciellt för mindre skärmar.
|
Det har du rätt i, den ska definitivt minskas även om det inte lär bli några 0px. Tycker om att andas!
Stort tack för din feedback, mycket värdefullt!