Visa ett inlägg
Oläst 2015-10-15, 15:26 #7
Oggeh Oggeh är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
Oggeh Oggeh är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
@zebra - Tack så mycket roligt att höra! Ökade kontrasten mellan bakgrunden och texten på knappen så det sticker ut lite mer, eller tycker du den borde sticka ut mer? Känner att det gjorde susen då jag inte ser det som en "level1 call to action". =)

@Conny Westh - Tack för att du tog dig tid och skrev ned dina tankar! Ja det är en populär stil och layout, trevligt att det finns mallar att ladda ned.

Jag valde att inte köra på en massa coola catch phrace's i mina rubriker, men ska ta det i åtanke. Att det känns lite tomt är medvetet då jag vill börja ge besökaren lite helhetsinformation och desto längre hen scrollar få mer information, likt en pyramid.

Har tänkt på att kontrasten i de partierna varit lite i gränsfall men det är sånt stirrar sig blind på under utvecklingen, har uppdaterat det nu!

@Piraten - Tack och bock!

@yakuzaemme - Kul att det föll dig i smaken, roligt att höra, tack! =)

@Jimmit - Jag valde att placera "portfolion" före "om mig" för jag tycker det är viktigare att visa vad jag kan och att jag:et kommer sekundärt, så intressant är jag inte :P Någon särskild anledning du hellre ser "om mig" först? =) Har övervägt att skriva ut e-postadressen, vägt argumenten spam-botar vs om-folk-använder-det, men ska se till att fixa det! Tack så mycket =)
Oggeh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat