Visa ett inlägg
Oläst 2015-09-11, 17:50 #4
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
Jaha!
Det var ju sparsamt med inlägg i denna tråden! :-)

Låt mig vidareutveckla konceptet:
Tänk istället att det är en mjukvara för att bränna cd skivor. Det är kanske ett bättre och mer relevant exempel.

Nästan ingen bränner cd idag så det är lätt att glömma hur man gör. Med format och inställningar med mera.

Jag tänker mig att bygga en vettig support i ett senare skede.

Anledningen till denna tråden är egentligen att kolla hur ni på forumet känner för en sån sak. Denna initiala support blir "quick & dirty" så att säga.

Jag tror det blir bara EN tråd för ALLA att skriva i. Kanske uppdelat på språk?
Anonyma (ej registrerade) får läsa, men inte skriva. Det kan nog funka.

Den svenska marknaden är viktigt så jag tänkte att det kan vara en idé att börja med den amerikanska marknaden så fixar man lite misstag för att sen köra med den svenska marknaden.

Jag skriver detta också för att kunna planera lite med databasdesign. Det blir ett attans frågande med SQL.... det vet jag inte riktigt hur jag ska lösa. Manuellt eller per automatik, lite som e-posten. Varje minut!? Kanske en kombination?

För att svara på din fråga om att folk skriver dåliga saker om mjukvaran kan jag säga att ur det perspektivet så behöver inte JAG tillhandahålla en plattform för att det ska skrivas negativ publicitet... Det finns ju massor av forum att göra det på!
MrBob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat