Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Feb 2008
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Feb 2008
|
Johan: Supportens svarstider är tyvärr inget nytt. Jag skickade för ett tag sedan en fråga angående e-postkontot. Fick svar 2 veckor efter av E**a tror jag hon hette, klipp och klistra svar. Skickade igen, fick vänta några dagar sedan kom ett svar från samma person som i stort sett gav mig liknande svar. Gav nästan upp, hade dte inte varit för att svågern kör ni företagssida hos er hade jag bytat. Skickade igen och fick svar från någon jag inte minns namnet på, säkert hette han Johan. Iaf, han förklarade och fixade det på 2 röda sekunder en kväll. Jag ska se om jag hittar mejlen, eller om du själv kan plocka fram det. Personen i frågan som hjälpte mig snabbt och smidigt borde sitta som personalansvarig.
Jag använder er fortfarande, gillar CN skarpt, mycket pga av er dynamic dns som uppdateras automatiskt med ddclient. Men er support är verkligen under kritik och jag hoppas verkligen att ni lägger lite extra kr på att utbilda personalen. Ge personen i fråga som hjälpte mig några extra kr och låt han hjälpa sina arbetskamrater.
Allt gott...
|