 |
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
|
[QUOTE=njoy;20511397]
* Jag ringer deras support på tfn där jag väntat på svar i 40 minuter. Verkar inte vara nån som arbetar där denna vecka.
[QUOTE]
När det blir semester tider, då får City Network dessvärre problem. Man ska ta deras supporttider via telefon med en nypa salt för när jag ringde så informerade en telefonsvarare att man nu hade stängt och vilka tider man hade öppet, en tid när jag ringde.
Mailade supporten och fick detta svar:
"Hej
Vi har semestertider vilket ibland innebär att vi behöver stänga tidigare vissa kvällar."
Klart man kan ha semestertider, men hur meddelar man kunderna detta?
Sedan är det verkligen ingen ordning på faktureringen av domäner man har liggande hos de, det är en sak som är säker.
|