Visa ett inlägg
Oläst 2015-04-27, 15:16 #9
SvanteH SvanteH är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2015
SvanteH SvanteH är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2015
Citat:
Ursprungligen postat av coredev Visa inlägg
Snygg sida. Här kommer lite kommentarer:

* Tidslinjen går åt fel håll. Den viktigaste infon vill man ha övers = den senaste. Dessutom är man van att tidslinjer går nerifrån och upp iom facebook. Gör du detta kan du också plocka bort rutan "Senaste händelsen" - den blir helt redundant.

* "Var är mitt paket?" står för nära toppen av sidan. Lite marginaler där vore trevligt.

* Är osäker på meningen med knappen "Tryck här för att visa information om paketet". Varför bara inte lägga den infon i den första rutan på tidslinjen. Eller alltid visa den. Vet inte - känns bara fel att ha en knapp.

* Rutan för paketnummer behöver inte ta upp hela bredden när sidan visas av en PC-användare, det ser lite tokigt ut.
Tackar!
Anledningen till varför detaljer kring paket hade en knapp var för att jag a) inte visste hur mycket information skulle visas. b) för att använda så lite utrymme så att man på mobilen direkt kunde se senaste händelsen.

Gällande att byta riktning på timelinen så är det bara att buga och tacka för, en enkel ändring som jag borde ha insett själv .

/Svante
SvanteH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat