Visa ett inlägg
Oläst 2015-04-18, 19:31 #21
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Nu finns det som tur är relativt många fler webbhotell än de 3 du nämner men de flesta klagomål får faktiskt just citynetwork och Binero, åtminstone här på wn, även om det, som tur är också är, finns de som är nöjda med dessa 2 webbhotell också. Men jag håller med tartareandesire, man måste göra en ärlig jämförelse, det går inte att säga: CN, Binero och Crystone är jag inte nöjda med, alltså är hosting i Sverige dålig jämfört med USA. Det går inte bara att testa stora webbhotell i Sverige, eftersom Sverige är ett relativt litet land och har relativt många små nischade webbhotell.
Självfallet finns det fler mindre aktörer som sköter sig finemang. Jag nämnde tre som jag sällan hör kritiseras, men naturligtvis finns det andra.

Jag åsyftar de lite större svenska aktörerna och undrar varför de ständigt verkar ha diverse problem som jag sällan (eller aldrig) upplever med främst de amerikanska aktörer jag nyttjar? Är verkligen den frågeställningen irrelevant? Det är knappast ett självändamål att klaga på landsmän. Personligen väljer jag hellre ett svenskt alternativ om standarden är motsvarande och priserna inte skiljer alltför mycket.

Låt oss säga att en japansk bil krånglar mer sällan än en svenskt märke. Är jag verkligen "oseriös och oschysst" om jag råkar tycka och uttrycka det?
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat