Visa ett inlägg
Oläst 2015-04-18, 16:36 #18
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Nu verkar det bara som att du för en enmannakampanj emot all svensk hosting ungefär som Patrik mot allt som är svenskt eller statligt Det känns ganska oseriöst och oschysst mot de personer som ägnat mer än tio år åt hårt arbete med att bygga upp en hel bransch i landet.
Enmanskampanj? Det är snart tre veckor sedan första april . Du kan ju knappast ha missat hundratals klagomål från andra medlemmar här? Det är bara att backa i ett stort antal trådar för att hur enkelt som helst kunna skönja de otaliga problemen.

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det känns ganska oseriöst och oschysst mot de personer som ägnat mer än tio år åt hårt arbete med att bygga upp en hel bransch i landet.
Man smeker medhårs om man är nöjd, man kritiserar när man inte är det. Det är väl knappast en ideell verksamhet vi pratar om. Jag har själv livnärt mig på bla hotellbokning de senaste femton åren och i ärlighetens namn är det bara att gilla läget om/när stora jättar som exempelvis Booking.com kan erbjuda lägre priser och bättre service/prestanda än mig och vår hotellbokningspartner.

Tre aktörer som jag sällan hör någon klaga på är Inleed, Oderland och Glesys. Tyvärr har jag bara erfarenhet av den sistnämnda och bättre personlig service får man leta efter. Dock är det kanske inte optimalt för hosting av enbart domäner?! Jag har faktiskt inte kikat på länge.

Med de största menar jag de största domänregistranterna. Jag är (eller har varit) kund hos Name, Enom, GoDaddy, Namecheap, Dynadot, Register, Network Solutions, Tucows, Pair, Domain Discover / Tierra och säkert några till som jag nu inte minns.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat