Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2011
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
På Binero har vi inte märkt av någon massflykt, tvärtom ökade vi rejält under 2014. Detta trots att vi faktiskt hade en del problem som vi sen avhjälpt under vintern.
Sedan problemen med lagringslösningen 2013 har vi haft mycket underhåll att jobba ikapp och nu är vi äntligen helt i fas. Vår energi läggs nu mycket på att jobba stenhårt med flera utvecklingsprojekt för att göra tjänsterna ännu bättre. Bland annat har vi uppdaterat vår kontrollpanel ganska saftigt. Vi rullar ut fler funktioner och kanske en och annan ny tjänst också under 2015.
Det är också värt att påpeka att vi som jobbar på Binero är i stort sett samma gäng som vi varit i flera år, det har inte skett några stora förändringar i teamet. Förutom att vi utökat supporten ganska rejält.
När det gäller det konkreta ärendet kring din vBulletin kan jag inte svara på vad som gått fel, PM:a gärna ärendenummer så följer jag upp det.
Angående utropet du hörde i bakgrunden i telefon så är det absolut inte okej på något sätt. Jag har tagit upp ärendet direkt med vår supportchef Jonny, som inte blev glad alls. Han har redan börjat ta tag i supporten, för sånt här får inte förekomma. Vi ber om ursäkt för obehaget.
MVH
Christer
|