Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme
Klickar du bara på "Marknadsför inlägg" eller gör du den riktigt samt använder dig av Power Editor? Jag betalar drygt 0,003:- per webbplatsklick med hundratusentals interaktioner så tror nog inte Facebook har ändrat något stort.
|
Detta låter helt fantastiskt :O Räknar jag rätt så betyder detta att du betalar 3 kronor för 1000 besök till din sida?
Jag har varit rätt nöjd med det jag betalar, men inte nu längre efter jag hörde detta, hehe :P Jag betalar ungefär 0,20:- per klick som bäst (gått ner från 3:- per klick genom att optimera), och jag tycker personligen att jag optimerat mina annonser utseendemässigt väldigt bra. Med 0,20:- per klick påstår Facebook att jag betalar mindre än 95% av liknande annonser. Vad säger Facebook om detta till dig egentligen, bättre än 99,999%?
Med denna billiga trafik borde du ju kunna tjäna en förmögenhet på att bara ta tjänade adsense pengar och lägga på Facebook annonser, även med en relativt låg click rate på dina adsense annonser.
I alla fall, riktigt bra jobbat! Och jag tar mer än gärna emot fler tips/hemligheter om du har några