Citat:
Ursprungligen postat av Jesper Ribacka
Samma här.
Läste lite i deras villkor:
12.1 Vid omfattande driftstörningar kan Kund rätt att begära kompensation inom ramen för vad Kund betalar. Kompensation utgår i första hand genom gratis förlängning av Tjänsten. Som omfattande driftstörningar räknas ihållande eller omfattande avbrott under tolv (12) timmar kontorstid (helgfri måndag – fredag, kl 08.00 – 17.00) under en period om trettio (30 dagar). Begäran om kompensation skall inkomma högst sju (7) dagar efter perioden om trettio (30 dagar). Planerade avbrott räknas inte som driftstörning.
Alla bör ju säga upp sig hos dom och även kräva kompensation för det hela. Sen om vi får 500 spänn skiter jag i.
|
Ska se till att komma ihåg att göra detta.
Måste vara något väldigt allvarligt, och fortfarande inga uppdateringar alls om läget...vill de inte behålla en enda kund?