Visa ett inlägg
Oläst 2015-02-12, 19:08 #22
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Citat:
Ursprungligen postat av Ara Visa inlägg
Jag har nog mer erfarenhet av både e-handel/kundtjänst/support och avtal än vad du har.

1. Du har skrivit på ett avtal, det gäller (sen om fyndiq är lite fyrkantiga svårt att göra något åt)
2. Att dra upp en "kasta-skit-tråd" för att dom har enligt dig gjort fel en gång, känns ju sådär proffsigt.
3. Vad hade hänt om fyndiq kontaktade kunde och dom sa att varan inte va levererad?

Det hela känns som ett ickeproblem, släpp det och gå vidare.
Du har säkerligen mer erfarenhet av kundtjänst och support, dock inte i ehandel; där är du varken mer utbildad eller har mer erfarenhet än mig.

Nu gav du faktiskt ett lite mer ordentligt svar till min förvåning än dina tidigare. Bravo!

Inte riktigt en kasta skit tråd, vill informera ehandlare om hur de går tillväga; d.v.s. de som inte redan vet. De har gjort fel, och haft flera chanser att rätta till det. De har visat att det inte är av intressé.

Det är verkligen inte bara en gång de gjort fel. Just detta hände enbart en gång då vi alltid annars svarar på mejl.
Vi snackar om Fyndiq...

ps... Har släppt det för länge sedan. Det är du som hetsar upp dig över detta. Drick lite örtte...

Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-12 klockan 19:11
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat