Visa ett inlägg
Oläst 2015-02-05, 07:16 #2
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Du gjorde rätt som erbjöd pengarna tillbaks, det är bra kundvård. Så mycket mer än så kan du inte göra.

Vi har yttrandefrihet och åsiktfrihet i Sverige. Så du kan inte göra något åt dåliga recensioner. Kunden har rätt att ha vilken åsikt som helst. Recensioner är inte menade att vara reklam eller ett säljargument för ditt företag utan det är kundens egen åsikt och inget annat.

Gå ALDRIG in och bemöt en dålig recension med ditt eget säljsnack. Det förvärrar bara situationen, låt det vara och fortsätt göra ett bra jobb med andra kunder. De som läser och bryr sig om recensioner bryr sig inte om ursäkter från leverantörer ändå. De som vet att recensioner är kundens högst personliga åsikter eller negativt tugg från argsinta rättshaverister bryr sig inte om vad de skriver ändå. Så det enda du själv skulle åstadkomma med att bemöta en recension är att svärta ner dig själv, så låt bli. Jag har aldrig sett ett bemötande som ökar mina sympatier för leverantören.

Senast redigerad av Conny Westh den 2015-02-05 klockan 07:21
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat