Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
|
Vad gör ni med dåliga recensioner & otrevliga kunder?
Scenario 1:
Vad gör ni med dåliga recensioner som inte riktigt stämmer. En kund vill t.ex måla en bild som inte alls stämmer. D.v.s. att vi svarade negativt och kortfattat. Sanningen är att vi erbjudit gratis "installation" med fjärrstyrning på elektronikapparaten, samt otroligt mycket mejlsupport men även flera timmars telefonsupport.
Ändå lade kunden upp en recension om att vi inte alls hjälpte till.
Scenario 2:
Sedan finns det även få kunder (stött på 1) som bara är allmänt otrevlig, och då menar jag riktigt otrevlig och anklagar en för allt möjligt. Kunden använde produkten i 3 månader, var till och med på semester och kom tillbaka. Vi erbjöd full returrätt samt att vi stod för returfrakten, fastän det inte var ett reklamationsärende. Produkten är fullt fungerande, dock nu begagnad. Ändå är kunden otroligt otrevlig och sur i tonen. I telefon svarar han inte heller, bara på mejl. Kund lade upp en dålig recension som plockades bort då han inte svarade sajten i tid med ordernummer.
Gjorde jag rätt som erbjöd pengarna tillbaka?
|