Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2011
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
Min åsikt som kanske inte tas speciellt seriöst för att man inte skriver ofta nog eller berättar ens CV offentligt, är att ni absolut prioriterar fel, eller ser på detta på fel sätt och inte ser eller lyssnar på det klagas på. Det klagas på att det är "dött", och man löser det genom att göra sidan smidigare att läsa, kanske mer sökvänlig, lättare och snabbare att kommentera medan man inte är vid en dator osv. Man skapar funktioner som gör att det är roligare att interagera med andra medlemmar. Det är inte stora grejer att lösa.
Notera dock att jag vet mer än väl hur man driver forum. Har drivit forum längre än WN existerat. Skapat och sålt ett par ..., och jag vet att man inte bara gör massiva förändringar och tror det löser allt. Då skrämmer man lätt bort de trogna medlemmarna.
Men att bara fäkta bort allting som om att det är döfött från början skickar inte bra signaler. Och för många sådana tjurigheter ger upphov till att någon annan faktiskt finner det intressant nog att konkurrera, och har denne person tur (mer tur än skicklighet) så kommer WN förlora än mer och hamna i en spiral nedåt mot sin död. WN är inte där idag, men varför riska.
|