Visa ett inlägg
Oläst 2015-01-10, 23:19 #7
Macckes avatar
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 1 857
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
Macckes avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 1 857
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Hej Maccke! Vi svarar på de öppettider som finns utsatt, idag hade vi öppet från 11:00-14:00 och jag ser att du skickade en fråga kl. 13 idag, och vi svarar inom 1-2 timmar normalt sett. Att tänkta på är att vi erbjuder bättre SLA avtal för en extrakostnad för de kunder som behöver bättre supporttider och har mer affärskritiska sidor.

Och vår kontrollpanel fungerar, även om det kan vara svårt att förstå vissa saker. Jag ser att vårt säkerhetsskydd slår till på din sajt, och jag kommer svara dig med en ticket inom kort! Att tänka på är att EgenSajt kör ett unikt säkerhetsskydd som skapar hög säkerhet, men kan skapa förtret för ett fåtal kunder. Vi föredrar detta framför andra webbhotell som har ingen eller obefintlig säkerhet för yttre attacker såsom bruteforce på våra kunders loginsidor och sql-injections.
Hej Danielos,
Svaret var ju faktiskt lite utanför öppettiderna. Skickades en 1h och 10 min innan jag trodde ni stängde för dagen, vilket gjorde mig orolig. Förväntade mig dock att 1h och 10min kanske var i kortaste laget för att svara på en sådan fråga via email - så provade ringa också - men ni kanske var ute för dagen?

Men att ni återkom lite senare, efter öppettiderna, och hjälpte till att ändra era säkerhetsinsättningar så allt fungerar var mycket uppskattat. Unikt säkerhetssystem kan ju vara bra, men i detta fallet så bidrog det mest till extra jobb, oro och irritation. Att vara inne på sin egen sida och skriva en post är ju inte mycket säkerhetsrisk. Kanske det går att justera detta redan i samband med aktivering för andra kunder i samma branch som mig framöver?

Återigen, tack för det löstes så smidigt. Ha en trevlig kväll!
Maccke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat