Visa ett inlägg
Oläst 2015-01-09, 02:58 #14
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar

Reg.datum: Jan 2005
Hur tjänar man pengar på sjukvården enklast??? Jag var på sjukhuset häromdagen och det verkar ha blivit jättesvårt att tjäna pengar där, jag tjänade ingenting och då var jag där ändå i en timme. Dock gick jag mest runt och sparkade på pantburkar och pratade med pensionärer. Vad gör jag fel?

Ah jag vet, jag postar off-topic, kan det vara det som förstör mina chanser???!!! Men det verkar ju gå så bra för Patrik och han är bäst i världen på att posta off-topic, så något samband måste det finnas. Jag tror jag fortsätter posta off-topic, men först ska jag sova.

Imorgon däremot, ska jag berätta om hur man föder upp sköldpaddor på bästa sätt i en tråd om bästa webbhotellen. GOD NATT!

Ps. kom på att jag borde skriva att jag skriver detta från ett sjukhus där jag nu väntat i 12 timmar på att cd-brännaren ska funka igen, men det verkar inte gå så bra. Jag har inte sett någon som jobbar på IT-avdelningen sedan eftermiddagsfikat här, kanske har de gått hem? Ds.

Senast redigerad av ztream den 2015-01-09 klockan 02:59 Anledning: Uppdaterade mitt svar med viktig information som också var off-topic
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat