Visa ett inlägg
Oläst 2014-12-22, 23:36 #5
Webb Webb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Webb Webb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,

Domänen är värd så mycket som någon är beredd att betala. Personligen skulle jag inte ge speciellt mycket för den i investeringssyfte. .NU och .COM och alla andra ändelser är lediga och i detta fallet tycker jag personligen att e-tidningar.se ser lite bättre ut.

Men med rätt köpare så kan förutsättningarna ändras radikalt... Jag hade utan tvekan sålt den för 4-5000 (om jag inte fått ett högre bud naturligtvis), men det är jag det.
Stort tack för din värdering! =)

Fast hur mycket någon är beredd att betala stämmer väl inte riktigt väl? =) Har fått två bud som skiljer sig väldigt mycket från varandra. Det andra budet är nästan dubbelt så högt fast dom inte vet om varandra än.. Både är riktigt stora spelare.

Vet att dom är lediga men ser inte riktigt värdet i att registrera dessa i det här fallet. Skulle någon annan äga dom skulle värdet på min .se nästan gå upp skulle jag säga då både är ganska dåliga utan min - men min .se kan man köra utan att äga .com och .nu. =)

e-Tidningar.se har annan ägare. Men lika där - köper någon den så vill dom nog gärna ha min. Men med min så kan man köra utan att äga e-. Vet inte om dom håller på att lägga bud där också..
Webb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat