Visa ett inlägg
Oläst 2014-12-18, 16:45 #1
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Standard Säljes: 1-45x voucher för Earbud (musikheadset) gratis av HappyPlugs.com

45x voucher giltig fram till den 30 April 2015 för att få en (1) Happy Plugs Earbud Red hemskickad helt gratis (värde 199 kr) direkt av tillverkaren HappyPlugs.com. Går att få musikheadsetet hemskickat över hela världen (se HappyPlugs.com), men vid annat leveransland än Sverige så tillkomer en mindre summa för den extra fraktkostnaden. Full tillverkargaranti i 1 år & 3 års reklamationsrätt för konsumenter direkt hos tillverkaren HappyPlugs.com. Precis som om ni skulle betala med pengar direkt hos HappyPlugs.com

Med ett konsumentvärde på +199 kr passar det utmärkt för tävlingar på facebook, webbsidor, premier, incentive eller som belöning på cashbacksidor med mera. Antingen överlåter ni vouchern eller så beställer ni headsetet åt "vinnaren". Lätt, enkelt & bekvämt direkt via tangentbordet = effektivt. Ni kan även beställa hem headseten till er ifall ni tänkt distribuera dem själva eller ifall det börjar närma sig den 30 April 2015 och ni inte hunnit ge bort dem. Eller ifall ni behöver nya headsets på kontoret så har ni nu chansen till enhetlig utrustning som funkar med Iphone & Android. Jag har testat ett headset själv och det är en värdig ersättare till Apples original hörlurar.

Produktbeskrivning
Happy Plugs Earbud är ett musikheadset med mikrofon och fjärrkontroll som stödjer iPhone, iPad, Android, HTC, Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola, Samsung med mera.
  • 14,8 mm handmade drivers
  • Frequency Response 20 Hz-50kHz
  • Impedance 32+15%
  • Sensitivity 110+3dB
  • Max Input Power 10mW
  • Gold Plated 3.5mm Connector
Se produktbeskrivningen: http://happyplugs.com/product/earbud-red/

Hur funkar det? (Se även bilderna längst ned)
1. Lägg en http://happyplugs.com/product/earbud-red/ i varukorgen.

2. Ange voucherkoden i varukorgen eller kassan.

3. Gå till kassan och ange din leveransadress. Nöjer du dig med vanlig frakt så blir summan 0 kr med vouchern. Då behöver du inte heller uppge något betalningsalternativ eller någon betalningsinformation alls. Klicka på Beställ så får du hem musikheadsetet om några dagar.

Pris: Anbud från 25 kr/st
Svara i tråden (så blir det transparent för alla intresserade) med vad ni bjuder per voucher samt minsta- och maxantal vouchers för budet. Anbud under 25 kr per voucher beaktas inte. Fri prövningsrätt förbehålls. Men i huvudsak gäller högsta bud och vid lika bud gäller anbud med störst antal headset & först lämnade bud.

Inlägget uppdateras ifall voucherna sålts, så står det 45 vouchers här; så finns 45 vouchers kvar. Det är möjligt att köpa ett (1) varuprov per WN-användare för direktpriset 50 kr/st ifall ni vill få hem ett headset och testa innan ni lämnar anbud på fler. Till samma pris 50 kr/st får ni även köpa alla vouchers som vid tillfället finns kvar, max 45 stycken. Skicka bara ett PM med er e-mail; så återkommer jag.

Direktpris:
50 kr/st för alla vouchers som vid tillfället finns kvar, max 45 stycken. Skicka bara ett PM med er e-mail; så återkommer jag.

Skriv exempelvis:
50 kr
Min: 10
Max: 20
Betyder att ni vill betala 50 kr/st för minst 10 stycken, men att ni gärna vill ha 20 stycken om möjligt.

Ifall ingen slår till på det mycket låga direktpriset så utvärderar jag alla inkomna anbud under det nya årets första dagar. Ifall det inte finns ett intresse så får jag väl göra någon kampanj med voucherna själv; de säljs inte för under 25 kr/st.

Voucherkoden skickas per e-mail, (i krypterad fil vid önskemål), efter förskottsbetalning till:
- Svenskt Bankkonto
- Paypal
- BitCoin

Säljs av privatperson. Priserna/ert bud är vad ni netto ska betala.

Referenser
Jag har väldigt goda omdömen på Tradera och en köpare kan få länken till min omdömessida på Tradera och kontakta mig via en aktiv auktion där för att verifiera mitt Traderakonto innan betalning.

Frågor, funderingar; skicka ett PM så återkommer jag.

Vänligast,
Omega Man

Och nej, tänk inte ens tanken. Vouchern på bilderna har jag redan använt :-)

Senast redigerad av Omega Man den 2014-12-18 klockan 16:57
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat