Visa ett inlägg
Oläst 2014-11-20, 11:09 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Sscchhh, väck inte trollet

Det vore väl rättvist om hotellen hade rätt att recensera sina gäster också. Eller varför inte starta en tävling och ge den trevligaste kunden en gratis weekend Allt för att göra hotellen lite trevligare för såväl personal som gäster. Min egen erfarenhet är trots allt att det är betydligt vanligare med otrevliga gäster än otrevlig hotellpersonal oavsett standard på hotellet men det är ju undantagen som uppmärksammas.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat