Citat:
Ursprungligen postat av Brianorchard
Tror inte att just den här tråden är rätt för att diskutera era brister, så vill du diskutera det så får vi hitta en tråd som handlar om just detta.
Men vill du ha ett snabbt och enkelt exempel (en av många) så visste inte er support"chef" Lovisa skillnaden på gTLD och ccTLD domäner samt att hon inte hade nån aning om vad PageRank var.
Hon påminner faktiskt mig om en annan helt inkompetent brud som jobbade på Crystone förr i tiden , tror faktiskt hon hette Lovisa Andersson eller något liknande. Kan det vara samma person (Med tanke på att du tidigare arbetat för Onlinegroup?  ?
Återigen så är inte det här rätt tråd att diskutera något sånt i . Meningen med det jag skrev var att ge min syn på vart jag tycker folk ska vända sig för domänförsäljningar. Jag är inte längre kund hos er och rekommenderar inte andra att bli det. Inge mer med det.
Juste , ni kanske borde fixa alla stavfel på Misshosting hemsidan 
|
Att vår ansvariga över supporten inte skulle veta skillnaden mellan ccTLD och gTLD är något jag har svårt att se, hon har jobbat inom branschen i över 2 år och det är något man ganska snabbt lär sig.
Om du personligen upplever supporten som inkompetent är det så klart tråkigt, men jag ser själv vad vår support besvarar varje dag och kan inte se någon liknande trådar där kunder skulle ha fått ett helt felaktigt eller oklara svar så som det du själv beskriver.
Sen behöver alla inte gilla alla leverantörer så klart, vi har alla varit missnöjda någon gång, var bara intressant att se vad din input till just Miss Domain var!