Citat:
Ursprungligen postat av x264
Texten under rapport-logg tycker jag ser alldeles för pixlig ut. Är fonten som är jobbig imo.
Alex28 ser lite malplacerad ut och hade väl kanske gjort om designen där lite.
Nya modet i Sverige har inte samma avstånd till kanten som Senaste nytt på forumet till vänster där.
Bara en fråga: är det här en redesign av något existerande eller är det snarare en ny sida du utvecklar?
|
"Rapport-logg" är bara tillfälligt så att jag inte glömmer bort vad jag ska lägga till, inget som kommer visas senare!
Senaste tiden har jag kommit hem sent från jobbet och jobbat på designen så det har inte gett mig så lyckad resultat som vi ser, men jag ska se till att jag fixar till designen en bit och utvecklar den innan jag kastar upp en till update, då får du gärna ge mig feedback på den!
Detta är ingen redesign utan en ny sida som jag utvecklar, var det något speciellt du funderade på?
Sist men inte minst, är det värt att satsa på den designen om jag lanserar sidan? Alltså själva "basic-uppbyggnaden" av sidan. Eller bör jag ta mig friheten att utveckla något bättre och sluta jobba på denna designen?