Visa ett inlägg
Oläst 2014-10-15, 20:37 #9
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
Vi erbjuder mycket utrymme i våra konton - jämfört med andra svenska webbhotell. Väldigt lite i jämförelse med många utländska. Löjligt lite jämfört hur mycket utrymme man får gratis eller för liten peng i alla lagringstjänster där ute.

Lagring går mot ett värde av, eh, noll. Lagring är billigt och snacket om översälj där känns lustig i mina ögon.

Lägg därtill att i våra konton så ingår de 250 Gb som du får till din email som ni nämner ovan. Du får många konton och varje konto kan gå upp till 10 Gb styck. En hemsida och drygt 20 email konton som använder email som jag gör räcker det till. Inte så mycket trots allt.

Visst - 10 GB räcker många gånger till en hemsida men email - där har jag 15 Gb och måste snart utöka. Gillar inte att lagra email "hemma" så det lär växa vidare. Skönt att man kan göra det.

patrikweb - klart du kan utnyttja det. Varför skulle du inte det? Alla lär inte göra det men många gör - då ofta i form av email utrymme i kombination med hemsida mm. 10 GB är extremt mycket ändå ges det bort av i princip varje lagringstjänst?
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat