Jag brukar alltid lovorda er för support och prestanda och brukar rekommendera er till bekanta varav en del avstår er pga av klent med webbutrymme i förhållande till det höga priset.
Era paket ligger på:
Privat 69/månad + moms alltså cirka 1200:-/år inkl. moms Utrymme 10 GB
Företagspaketet är dubbelt så dyrt och hamnar på cirka 2400:- inkl. moms Utrymme: 20 GB
Sedan har ni västingen Premium plus som kostar bortåt 5.000 inkl. moms. Utrymme: 30 GB
Jämför City Network
Deras paket ligger på ord.pris 79:-Månad 1000:-/ inkl moms men nästan alltid kampanj med 10:- månaden hela första året. Utrymme: 200 GB
Jämför Crystone
Paket samma här nästan alltid 10:- totalt 150:- inkl. moms fösta året och 950:-/år inkl moms följande år. Utrymme 250 GB
Jämför Binero
Privat 79:-/månad alltså runt tusenlappen per år och utrymme 100 GB
Företag 159:-/månad, cirka 2000:-/År inkl. moms utrymme 250 GB
Så frågan är, när ska ni höja era utrymmespriser?
Föreslår 30 GB, 60 GB och värstingen som kostar en halv månadslön för en arbetslös iaf 100 GB. Jack brukar svara omgående så det ska bli spännande att läsa vad du skriver denna gång.

Ni är bra på alla sätt och vis annars men höj utrymmet så blir ni absolut vassaste webbhotellet i Sverige och får definitivt många nya kunder. Kan själv tänka mig ännu ett konto till och köra ProxySEO men vågar inte nu ifall att kontot måste bytas och chockhöjs till det dubbla pga utrymmesbrist. (Ja, jag är en arbetslös privatperson så ni vet)
Oftast vill man säkerställa sig och de allra flesta inklusive mig själv kommer säkert inte ens i närheten av av några 100 GB men utifall man skulle lyckas bra med en sida.