Visa ett inlägg
Oläst 2014-10-10, 09:54 #24
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Citat:
Ursprungligen postat av orreborre Visa inlägg
Märkligt inlägg.
För mig som inte är kund hos Binero är det ovärdeligt att se hur de sköter sina tjänster, behandlar sina kunder och vilken syn de i allmänhet har på sina skyldigheter som leverantör.
Förstår poängen till 100% och känner också så... Samtidigt kan man nog säga att vi alla har haft våra "ups and downs". Nu hyllas Loopia i en tråd men i olika omgångar (som du ser på länkar nedan) så har även de haft sina svåra stunder. Loopia är bra i grunden och tycker "hyllningstråden" är helt rätt. Generellt sett har de god kvalitet. Kan det faila? Japp. Det kan och det gör det för alla som jobbat länge med drift. Då gäller det att ändå se genom bruset i ditt val - för du kan hitta rätt mycket tråkiga saker hos de flesta stora - men som kanske ändå i grunden är bra. Där skall man ju också tänka på att det är sällan man talar om goda saker som händer. Därav roligt med just Loopia-tråden.

Summerar man det kanske man kan säga att "minnet" är relativt kort hos oss konsumenter och ett år senare är man rätt nöjd ändå. Det syns väl än bättre hos de stora. När Tieto var nere i en vecka (ja en vecka) för stora kommuner och apotek m. fl. - ja för många samhällskritiska delar - så trodde man det var kört för Tieto? Eller hur? De flesta kommunerna valde sedan Tieto igen. ;-)

http://www.idg.se/2.1085/1.547579/sp...eryText=loopia

http://www.idg.se/2.1085/1.445522/ny...rul-hos-loopia

http://www.idg.se/2.1085/1.431999/lo...rta-for-alltid

http://www.idg.se/2.1085/1.426063/lo...osning-i-sikte
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat