Visa ett inlägg
Oläst 2014-10-10, 07:36 #23
orreborres avatar
orreborre orreborre är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 309
orreborre orreborre är inte uppkopplad
Flitig postare
orreborres avatar
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 309
Citat:
Ursprungligen postat av hundserver Visa inlägg
Hur kan man sitta och beklaga sig på detta sätt på ett forum??
Den tid ni lägger ner på att beklaga er över diverse problem med era webhotell
skulle ni istället lagt på att BYTA webhotell,

Då hade problemet varit ur världen redan.

Tycker Wn börjar likna 3:e parts support för webhotell och andra tjänsteleverantörer,

Gnäller man här så hinner dom sitta och svara i trådarna, Men inte på sin egen supportmail?

Om ex Binero lagt tiden på att svara på mail istället för att tjafsa här så hade man säkert betat av 3-4 ärenden i sin backlog.

Jag skulle nog som ägare till ett företag inte godkänna att min personal
prioriterar att svara på frågor i ett forum framför företagets egen epost..

Vi kanske ska ha en ny rubrik på WN? "Supportfrågor och klagomål"

Trots att man sedan meddelar att man ligger efter i arbetet och varför så måste folk ifrågasätta det med.

Skönt att veta att alla gnällspikar sköter sina företag med bravur och absolut inte har några som helst problem, För att vara ödmjuk inför att ngn har problem går ju inte!

Acceptera eller byt Tjänsteleverantör.
Märkligt inlägg.
För mig som inte är kund hos Binero är det ovärdeligt att se hur de sköter sina tjänster, behandlar sina kunder och vilken syn de i allmänhet har på sina skyldigheter som leverantör.
orreborre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat