Visa ett inlägg
Oläst 2014-10-09, 16:20 #15
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
Svackan har inte varit Christer. Efter 48 timmar har det inte kommit något svar på ett, förmodligen simpelt, tekniskt ärende så du har fel vad det gäller svackan vara eller icke vara.

Normalt så gillar jag inte klaga i offentliga trådar men efter att varit kund hos er i ~10 år så börjar jag bli riktigt orolig för hur er verksamhet verkligen mår. Bineros (o)hälsa smittar av sig på min verksamhet i långa loppet. Skall jag som kund hos er vara orolig för den krackelerande servicen eller har ni satt in någon riktigt bra medicin som verkligen kommer förbättra hälsoläget inom en överskådlig framtid (läs någon vecka eller två)? Prishöjningen tidigare i år hoppas jag verkligen går oavkortat för att tungt medicinera Bineroklustret och inte till att stödköpa Oniva aktier.
Vår support har under slutet på förra veckan och hela denna veckan, varje dag besvarat fler ärenden än som kommit in. Det innebär att backloggen betas av och väntetiderna kortas. Det betyder kanske inte att allt är perfekt än, men det kommer det att bli. Vi jobbar också med att förstärka supporten rejält.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat