 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
|
Svackan har inte varit Christer. Efter 48 timmar har det inte kommit något svar på ett, förmodligen simpelt, tekniskt ärende så du har fel vad det gäller svackan vara eller icke vara.
Normalt så gillar jag inte klaga i offentliga trådar men efter att varit kund hos er i ~10 år så börjar jag bli riktigt orolig för hur er verksamhet verkligen mår. Bineros (o)hälsa smittar av sig på min verksamhet i långa loppet. Skall jag som kund hos er vara orolig för den krackelerande servicen eller har ni satt in någon riktigt bra medicin som verkligen kommer förbättra hälsoläget inom en överskådlig framtid (läs någon vecka eller två)? Prishöjningen tidigare i år hoppas jag verkligen går oavkortat för att tungt medicinera Bineroklustret och inte till att stödköpa Oniva aktier.
|