Visa ett inlägg
Oläst 2014-10-08, 10:24 #12
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
Tycker att man skall kunna förvänta sig supportsvar inom 24 timmar vardagar. Tar det längre tid så är det under all kritik även om tjänsten inte kostar mer än en pizza / månad. Bineros support har verkligen krackelerat totalt. Tag gärna bort detta med grym support bla, bla,bla i signaturen Binero.
Vi instämmer, tar det längre tid än 24 timmar på vardagar så är det inte bra. Med undantag för ekonomiärenden (som går lite långsammare) så har vi också pressat ner svarstiderna under 24 timmar igen.

Det handlar delvis om att vi utökat supporten och behövt lägga tid på att utbilda de nya, samtidigt som ett par mer erfarna supporttekniker har gått vidare till nya äventyr. Inget dramatiskt i sig, men tillsammans med en backlogg av ärenden vi hade efter sommaren har det inneburit att svarstiderna släpat ett tag. Nu är vi tillbaka i ett läge där support skickar fler svar än det kommer in nya ärenden varje dag, vilket innebär att väntetiderna sjunker.

Vi ber om ursäkt för den svacka som varit, och tackar för tålamodet!

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat