Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
Vi håller med att det blev galet och helt fel denna gången. Men ett fel och du litar inte på någon? Som jag nämnt så är detta inte vår policy utan det har blivit fel. Fel kan nog ske hos de flesta företag och även för oss som individer - eller någon som är perfekt där ute? ;-) För att sätta det i relation... vi har över 30000 kunder och nästan 10000 kundkontakter i månaden. Vi har processer för allt. Dock kan det ändå bli fel - även om det sker sällan. I detta fallet har det uppenbarligen blivit fel men jag tror inte detta felet skall få dig att känna att du måste fly landet.
|
Nej, det handlar inte om enbart ett fel. Det här är dock extremt viktigt för mig som lever på att mina hemsidor är online. Jag kan inte ha kvar några viktiga sajter hos er längre om jag inte har kvar något förtroende för er. I kombination med den horribelt sega kontrollpanelen och andra problem som jag har haft med er så finns det bättre alternativ.