Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-19, 21:26 #46
btngs avatar
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare
btngs avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Jim_Westergren Visa inlägg
Jag har bytt till SerpBook och är mycket nöjd. Jag är dagligen i kontakt med dem för att lösa buggar relaterade till svenska. Problemet med visning av IDN-domäner är löst och nu löser de även en bugg relaterad till sökvolymen gällande sökord med utländska tecken (åäö).
De har fina white label rapporter och jag tycker jag får en bra och snabb överblick. Fint att kategorisera domäner och sökord efter kunder.
Priset för mig är ca en tiondel jämfört med Wincher (endast $79!) och de ger uttryckligen inte ut data till tredjepart: http://serpbook.com/tos. Var för mig en nobrainer. Känner även till ett annat svenskt SEO-bolag som bytte till SerpBook från Gserp och de är även sjukt nöjda.
Enda lite negativa är att det är lite omständigt och krångligt att lägga in alla domäner och sökord för början.
Kul! Tack för den minirecensionen. Står antagligen mellan Serpbook och AWR för vår del. Ska testa AWR lite till tänkte jag. Gillar AWRs gränssnitt bättre men Serpbook är lite mer prisvärt och om flera från SWE är nöjda så väger det också in så klart.
btng är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat