Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-11, 18:14 #29
matzii matzii är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 757
matzii matzii är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 757
Citat:
Ursprungligen postat av Binero Visa inlägg
1. Svårt att säga, eftersom risken för det är så extremt liten. Vi skulle troligen ha kört en ATF, eftersom det är ett domännamn som också är vårt företagsnamn och väl inarbetat.

2. Varje fall är unikt. Men om man läser våra avtalsvillkor framgår det att vi endast ersätter kostnaden för tjänsterna, dvs det vi själva tar betalt för samma domän. Oftast går vi dock långt utöver det.

MVH
Christer
Nu är där något som är oklart, detta skrev du till mig 10/9 Christer:
"Tyvärr kan vi inte skaffa tillbaka domänen åt dig, men som en ursäkt för strulet har vi lagt på ett kvartal på ditt webbhotell utan kostnad. Vi beklagar verkligen förlusten av din domän."

varvid jag mailade tillbaka för att kontrollfråga om det verkligen stämmer och då svarade du:
"I våra avtalsvillkor framgår det att vi gör allt vi kan för att hålla allting online men om tjänsterna ändå felar kompenserar vi maximalt med kostnaden för tjänsterna under den tid de är otillgängliga. När det gäller en .nu-domän skulle det alltså röra sig om en summa på 129 kr."

Nu skriver du här att "Oftast går vi dock långt utöver det."
varför har ni valt att inte göra det med ersättningen till mig?

(som kuriosa kan jag nämna att samtliga andra supportärenden jag haft sedan den 23/8 blev lösta idag, ( jag påminde den 4/9)

Jag har över 600 domäner hos er på Binero och hade ni löst detta problemet professionellt så har jag accepterat lösningen och inte publicerat någon kritik här men i detta fallet är jag väldigt irriterad.
matzii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat