Visa ett inlägg
Oläst 2014-09-08, 20:52 #95
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av xpat Visa inlägg
OK, så om jag röstar på Moderaterna då anser nog de allra flesta människor att jag är Moderat, men jag skulle alltså inte vara Nazist om jag röstade på SD? Varför skall ett såpass farlligt parti som SD hanteras med nån slags silkesvantar.

SD har många bra åsikter!? Så man skall lägga sin röst på ett parti bara för att de säger en del "bra" saker? Det är ju både naivt och farligt.

De begår oupphörligen grovt nazisitska, rasistiska och fascistiska övertramp. Men folk tycks helt ha glömt bort Hitler utan tror att SD bara är missförstådda och att det är lite synd om dem. För inte kan det väl vara så att alla som röstar på dem defakto är nazister!?
Ehh, va? Om jag är moderat så röstar jag förmodligen på Moderaterna. Om jag är nazist så röstar jag förmodligen på Svenskarnas Parti.

Sverigedemokraterna stödjer Israel och har flera riksdagskandidater med judiskt påbrå. Kent Ekeroth sitter i partiledningen och Paula Bieler är chefredaktör för partitidningen.

Mycket konstigheter har jag läst på internet. Men att judiska chefredaktörer skulle vara det naturliga valet för nazister att rösta på... herrejösses för bövelen!
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat